zondag 28 september 2014

Baby broekje | pants

De kledingkast van de kleine begint al aardig gevuld te raken met gekochte en gemaakte kleding. Maar de kleine man kan nog wel een relaxt broekje gebruiken in maat 62, dus ik ben weer lekker aan de slag gegaan. Als basis heb ik een bestaand broekje genomen, deze hebben ik naar eigen inzicht aangepast door het gebruik van verschillende panden. Ik heb de stof tot het laatste restje gebruikt, maar ik had net te weinig voor een extra kontzak.... Het koordje heb ik hergebruikt van een jas van vriendlief.

Ik vind hem goed gelukt op 1 puntje na: de naden van een pijpboordje zijn niet gelijk.

The little boy has already a nice wardrobe, but he can use an extra sweat pant. I used an existing pant for the basic pattern. I made some adjustments with adding pockets and different panels for the front.
Olijfgroen hip baby broek, handgemaakt

green baby pants back, handmade


Pattern pants:handmade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten