vrijdag 23 oktober 2015

Nieuw baby winter outfit

Een tijdje terug had ik een dag vrij terwijl ons mannetje naar het kinderdagverblijf ging. Tijd om in alle rust te naaien!   

Van dezelfde stof als dit setje, heb ik een broek en shirt gemaakt. Voor beide kledingstukken heb ik zelf het patroon getekend. Een sjaal voor de winter was ook niet in huis, dus ik heb er ook nog snel een cirkelsjaal bij gemaakt.

De hals opening bleek toch een beetje te klein te zijn, dus ik heb er later nog knoopjes aan toegevoegd. Jammer genoeg lukte dat niet helemaal netjes meer.

Handgemaakt baby grijze cirkelsjaal shirt en oker broek
En dan is het leuk om de kleding te showen op ons model, en dat gaat de laatste tijd erg moeilijk... Stil zitten/staan staat niet in zijn woordenboek. Dus deze keer geen stylish foto's.
Hippe handgemaakte kleiding voor baby
De mouwen zijn afgewerkt met mouwboorden van dezelfde stof als de rest van het shirt.

handgemaakte hippe mosterd - gele broek voor baby met nep gulp
De mosterdkleurige broek heeft echte zakken en een nep gulp.
De achterkant van het shirt bestaand uit twee panden.

7 opmerkingen: