donderdag 29 januari 2015

eindelijk is hij er!

Het is al even stil op mijn blog en dat zal het de komende tijd ook nog zijn, want mijn tijd wordt opgeslokt door een lief klein mannetje! Op 7 januari is na 42 weken zwangerschap en een lange bevalling onze zoon Jelte geboren!

Eindelijk konden al de zelfgemaakte kleding en spulletjes in gebruik worden genomen!
baby vlinder deken svdz naaien
In de vlinder deken naar het patroon van svdhz. De stof is van Stenzo. 

Jelte in de donker blauwe broek die ik hier maakte en een wit shirt met geflockte berenkop erop.
Zelf gemaakte overslag vest in dezelfde stof als ik hier heb gebruikt.



9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Heerlijk ventje zo te zien, heel mooi gaaf. Leuk voor ons ook kunnen we nogmaals van al die kleertjes genieten, maar nu op model :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat! Enorm schattig bazeke in mooie kleertjes! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat! Enorm schattig bazeke in mooie kleertjes! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera! Wat een mooi ventje met een mooie naam! Topprestatie geleverd, dus geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooooooh proficiat!!! Dat ziet er echt een lief schattig venteke uit!! Geniet er maar van! Wat een leuke spulletjes heb je gemaakt seg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jouw creaties zo leuk dat ik je zonet heb genomineerd voor de Liebster Award! Wil je weten wat dit inhoudt, ga dan eens kijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen