zondag 25 oktober 2015

Slaap lekker: warme baby slaapzak in zwart wit

Het blijft mijn favoriet om te maken: een baby slaapzak. Het patroon heb ik verlengd zodat het mee gaat tot ongeveer maat 90. Ik houd van een rustige basis met een kleur accent. Deze keer werd het een zwarte stof met kleine witte sterren, met een mint accent. De slaapzak is gevoerd met 100gr fyberfill en met witte stof. Ondertussen draai ik mijn hand niet meer om voor een blinde rits, dus die zit er weer strak ik in.

Onze man kan weer lekker warm slapen!

Baby slaapzak zwart wit monochrome met mint

De randen zijn afgewerkt met mint kleurig paspelband.




5 opmerkingen:

  1. Blinde ritsen blindelings plaatsen? Respect! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertussen heb ik het patroon gekocht maar wanneer ik zal kunnen naaien is eventjes de vraag met een gebroken pols... Maar als jij regelmatig een exemplaar blijft posten, zal de zin steeds groter worden en komt het er uiteindelijk wel van. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat vervelend een gebroken pols! En voor frustrerend dat je je ideeën niet kan uitwerken! Maar dit zal niet mijn laatste slaapzak zijn!

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen