donderdag 16 juni 2016

Webshop update!

Het was de bedoeling dat ik via deze blog ook direct zou laten weten als mijn webshop open zou zijn. Ondertussen in mijn webshop al dik 1,5 maand open. En door alle drukte ben ik gewoon vergeten dit te melden op mijn blog! Dus bij deze: de webshop vol met leuke babyschoentjes is geopend!

En wat heb ik al een vliegende start mogen maken! Twee weken na opening waren mijn schoentjes al te verkrijgen bij de webshop Hippe Beebjes. En nog meer webshops vroegen of ik aan wholesale doe... Wat een droom die uitkomt!

Maar uiteindelijk wil ik natuurlijk dat iedereen mijn eigen webshop weet te vinden. Ik sta dan nu ook meerdere malen per maand op een lifestyle market zoals Swan Market, om mijn schoentjes aan de man te brengen. En met succes! Het leuke aan op markten staan, is dat je direct reactie krijgt. Wat heb ik al vaak gehoord: 'schattig' of 'het is dat geen baby meer heb'.

En ondertussen heb ik ook al nieuwe modellen bij gemaakt. Het eerste model babyschoentje is op 1 na al bijna uitverkocht!

Wat is het toch leuk om te doen wat ik leuk vind: dingen maken met je handen en ook andere er blij mee maken!

Neem gerust een kijkje in mijn webshop met schoentjes voor je kleine! Ben je opzoek naar een speciale kleur of print die niet in de shop staat, neem dan contact met mij op.  Dan ga ik kijken of ik je wens waar kan maken.

Of neem een kijkje achter de schermen door mijn instagram of facebook te volgen.

Hippe babyschoentjes ideaal voor de eerste stapjes van je kleine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten