vrijdag 24 april 2015

Baby vest

* For English scroll down *  

Het wordt warmer buiten, dus vestjes weer! In de kast van de kleinste man van ons huis, ontbraken nog vestjes dus een goede reden om weer wat zelf te naaien! Ik heb hetzelfde patroon gebruikt als het shirt dat ik eerder deze maand heb genaaid. Het leek mij leuk om de onafgewerkte kanten te laten zien bij de naad op het achterpand en bij de mouwen. Bij de mouwen is dit goed gelukt, maar op het achterpand wat minder omdat de naad recht van de draad zit. Dus volgende keer moet ik daar echt beter opletten!

In combinatie met een broek die ik al eerder heb gemaakt, vind ik het geslaagd! 

Spring is in the air, so perfect time for baby vests! I used the pattern of the shirt I have sewed early this month, with alternations. I used unfinished seams on the back and by the sleeves. But the back is not that nice as I wanted it to be, because this is straight of grain. 

I like the vest in combination with the pants I made a couple of months ago.
 broek/pants - see this blogpost, shirt - Zara, wolkenkussen/ cloud softies: see this blogpost

baby sewing: vest with pants | baby kleding naaien: hippe broek met vest


baby vest achterpand zichtbare naad

baby vest met kamsnaps

Pattern/patroon: zelfgemaakt | handmade
Fabric/stof: stoffenbeurs Delft

3 opmerkingen:

  1. Wat en mooie combinatie! Het vestje is ook weer een topper met mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je t vestje zelf hebt getekend, erg leuk! Schattige foto's ook ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Fijn ook om te horen dat je daar tijd voor hebt ondanks dat er een kleine rondscharrelt!

    BeantwoordenVerwijderen