maandag 6 april 2015

Selfish Sewing: top

* For English scroll down *  
 
Deze keer weer eens wat voor mezelf genaaid. Een shirtje met een soort vlindermouwen. Het patroon is hetzelfde als de sweatjurk, maar dan zonder rok en met 3/4 mouw ipv lange mouw. Maar of ik er nu heel blij mee ben? Het stofje leek zo leuk, maar nu dat ik het aanheb, ben ik er niet meer overtuigd van. Grote kans dat ik deze top vooral op vrije dagen aan zal hebben. Het model is trouwens wel ideaal voor nu: mijn buik in nog niet zo strak als voor mijn zwangerschap. Het model verbergt dat mooi!

This time some selfish sewing! I made a top with kind of butterfly sleeves. The pattern is the same as the sweater dress, but without the skirt and with 3/4 sleeves instead of long sleeves. But if I am very happy with it? I don't know yet. The fabric seemed so nice, but now that I'm wearing it, I am not convinced of it. So far, I am better in sewing kids clothes...
 


Pattern/patroon: aangepast model sweatjurk van Knip mode
Fabric/stof: Schut modestoffen Haarlem via Stoffenbeurs

6 opmerkingen:

  1. Ik snap je twijfel eigenlijk niet zo goed, maar ik weet natuurlijk niet wat je in je hoofd had. Mintkleurige top eronder lijkt me ook gaaf trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maw ik vind hem super! Stuurde net reactie snel tussendoor en vr

      Verwijderen
    2. vroeg me af of dat duidelijk was. En mijn telefoon heeft kuren waardoor hij ineens publiceert terwijl mijn berichtje nog niet af is ;)

      Verwijderen
    3. Haha! Maar dankjewel voor je reactie! Ik vind het nog gewoon lastig om de juiste stoffen te vinden die bij mijn stijl passen.

      Verwijderen
  2. Leuk om je nu ook dingen voor jezelf te zien naaien, inderdaad gekleurd shirtje eronder en hij kan overal aan!

    BeantwoordenVerwijderen