zaterdag 16 mei 2015

Baby slaapzak in geometrisch patroon | baby sleepingbag #2

* For English scroll down * 

Na deze geslaagde versie van een baby slaapzak heb ik de smaak te pakken! Dus hierbij show ik jullie slaapzak numero 2! Deze keer een zomerversie met slechts een extra laagje voeringstof als tussenvoering. De knopen heb ik vervangen voor drukknoopjes (kam snaps) omdat ik dat toch wat veiliger vind. De randen zijn afgewerkt met zwarte paspel voor de extra finishing touch.

After the successful first baby sleeping bag, I got a taste for sewing baby sleeping bags. I used the same recipe: nice modern fabric met triangles, finished with a paspel and buttons. So here I show you the Ava sleeping bag numero 2! 


Slaapzak met zwarte paspel en grijze drukknoop | sleeping bag detail with black paspel and grey button
Ava baby slaapzak met blinde rits in geometrische print | baby sleeping bag geometrical print
Door de knoopjes kan je je baby gemakkelijk de slaapzak aan doen

De slaapzak heeft aan de zijkant een blinde rits | the sleeping has a blind zipper.

Pattern/patroon: aangepast patroon uit La Maison Victor
Fabric/stof: kwantum, oud gordijn voor de voering/ old curtain fo the lining




10 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat is deze ook weer mooi!!! Zal dat patroon toch ook eens moeten aanschaffen om mijn babyboy in eentje te slapen te kunnen leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd naar jouw versie! Het is echt een fijn patroon omdat je geen armpjes door gaten hoeven te wurmen door het gebruik van de knoopjes.

      Verwijderen
    2. Hallo,
      waar kan ik het patroon vinden?
      ik vind hem echt suuupermooi!
      Vriendelijke groetjes,
      Elshocht Lotte

      Verwijderen
  2. Mooi! Ook handig voor meisjes die hun slaapzak openmaken en uit bed willen klimmen. Nu moet ik de slaapzak achterstevoren aan doen om te zorgen dat ze niet bij de rits kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, maar dan kan vast ze ook wel knoopjes open maken.....

      Verwijderen