zondag 14 juni 2015

Zwemtas in zwart en wit | swim bag in black and white

Al een jaar geleden deed ik een poging om een nieuwe zwemtas te maken. Die poging was mislukt.... De tas was te lelijk....Dus ben ik het hele jaar met mijn oude zwemtas 1x in de week op pad gegaan. De laatste weken was die tas toch echt aan het vergaan, dus het werd tijd voor een tweede poging. Natuurlijk had ik ook gewoon een tas in de winkel kunnen komen. Maar a) sporttassen zijn nooit modieus en b) een zwemplankje past in echt heel weinig tassen. De afmetingen van mijn zwemplank waren dus leidend voor het formaat van de tas.

Deze keer is de tas wel aardig gelukt, dus ik kan weer elke week in stijl naar de training gaan!

Het voorpand en achterpad is stof met een geometrisch zwart-wit patroon, de zijkanten zijn van zwart skai.

Een binnenvak met rits gevoerd met mintgroene stof voor de kleine spulletjes.

Speciale vakjes voor mijn borstel en zwembrilletjes
Om het zwart-wit te doorbreken, heb ik mintgroene dikke paspel aangebracht aan de voorzijde en achterzijde van de tas.

Jaaaahh eindelijk mijn eigen geweven label! Ik heb deze besteld via AliExpress.


5 opmerkingen: