dinsdag 22 april 2014

De perfecte knoopjes

Ik ben al even zoek naar de perfecte drukknoopjes. De stalen knoopjes die je met behulp van een hamer  aanbrengt, bevallen mij niet zo goed. Eigenlijk bevallen ze helemaal niet (ik krijg ze niet altijd goed bevestigd of ze vallen eraf).  Maar ik heb de oplossing gevonden! Kam snaps! Super makkelijk aan te brengen, super stevig en in heel veel kleuren verkrijgbaar. Ik ben verkocht!

De kam snaps heb ik uitgeprobeerd op een nieuw gemaakt zonnebril hoesje. Zie hier het resultaat.


Stof buitenzijde: theedoek IKEA
Stof binnenzijde: toetenel
Kam snaps:  mamarieke.nl

1 opmerking:

  1. Wat een leuk zonnebril hoesje!! Origineel om een theedoek te gebruiken! Die kam snaps werken echt makkelijk he? Dank je voor je berichtje op mijn fb pagina. Ik vind het altijd leuk om te zien wat iedereen maakt!

    BeantwoordenVerwijderen