dinsdag 15 april 2014

O nee, een naaiblunder


Zoals ik al eens eerder heb gezegd: ik ben het naaien nog aan het leren. Gisteren heb ik mijn eerste onherstelbare naaiblunder gemaakt. Een rokje die bijna, maar dan ook bijna, af was, heb ik totaal geruïneerd... Ik wilde de zakken eruit knippen en dicht naaien omdat je alles ontzettend goed ziet als je het rokje draagt. Eerste zak ging prima, maar bij de tweede zak was ik iets te enthousiast... Met als resultaat een gat in het rokje. Omdat het een ontzettende rot stof is (de stof vliegt alle kanten op als je het naait), kan ik het rokje niet meer redden.


De rok is dus beland op de stapel 'kleding om her te gebruiken'.



2 opmerkingen:

  1. Ha LL, Sam heeft ook veel gaten in zijn broeken... ik heb ook nog een broekje van Sep dat je mag hebben. Misschien kun je nog knopen, zakken of andere dingen ervan gebruiken. X Soof

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bewaren! Ik kan er vast wel weer iets anders leuks van maken.

      Verwijderen