zondag 3 augustus 2014

Kraamcadeautje | baby shower gift

Een groot deel van de lezers van mijn blog komen volgens de statistieken uit het buitenland. Dus vanaf nu zal ik ook in het Engels bloggen. Mijn Engels is nooit goed geweest, dus dit een mooie gelegenheid om mijn Engels weer een beetje bij te spijkeren!

Een aantal weken terug had ik dit setje al voor de baby van een vriendin van me gemaakt. Maar omdat ik niet wilde dat vriendin de cadeautjes zou zien voordat ik op kraamvisite zou gaan, had ik deze nog niet geblogd. Afgelopen week heb ik het kleine wondertje in het echt mogen zien! Wat een mooi mannetje! Hopelijk past hij over een paar weken het broekje dat ik gemaakt heb en als hij tandjes krijgt kan hij sjaaltje om (voor het kwijlen). Vriendin vond de cadeautjes erg leuk!

Voor de stof ben ik weer eens naar 't Stoffig Pakhuis in Delft geweest. Hier was ik jaren niet geweest en eigenlijk was ik al vergeten dat op zo'n korte afstand een stofwinkeltje is. Het is een heel klein winkeltje, waar je toch veel verschillende stoffen en fournituren kan kopen. De stippen stof kreeg ik gratis mee, omdat het een restje was met een haak in de stof.

I found out that a big part of my readers are foreigners. So from now on, I blog both in Dutch and English! My English has never been good, so this is a good way to improve and keep in touch with my English.  I apologize voor grammar and/or spelling mistakes in advance.

A couple of weeks ago I made this shower gift set for a friend. Now I have seen the baby in real life (so cute!), I can share the photos with you. I made a small pants and matching burb scarf. The friend was very pleased with it, so do I :).

broek naaien, patroon knippie




Pattern pants: Knippie with some adjustments (pockets and waist band)
Pattern burb scarf: made by my self
Fabric: 't Stoffig Pakhuis

1 opmerking: