maandag 10 november 2014

It's getting colder! Warm pajamas

Het wordt weer kouder dus tijd voor een warme pyjama! Ik had nog stof over van deze bestelling. Het kleinste neefje is al formaat peuter, dus een grote pyjama is gewenst. Het was even zoeken naar een patroon van een pakje in maat 86, maar in het patronentijdschrift B*inspired by Poppy heb ik toch een leuk patroon gevonden. Het patroon overtekenen en stof knippen vind ik altijd veel tijd kosten, terwijl het daadwerkelijk naaien met een lockmachine zo gedaan is! Ik was zelfs zo lekker bezig, dat ik totaal niet opgelet heb of de knoopjes van het voorpand in lijn lopen met de nep gulp.... Het resultaat mag er alsnog wel wezen, al zeg ik het zelf! Hopelijk past het pakje en is neefje niet alweer een paar centimeter gegroeid.

It's getting colder outside, so time for warm pajamas! The smallest nephew is already toddler size, so a large large pajamas/jumpsuit pattern was needed. I found the a nice pattern in B* inspired by Poppy. Altough cutting the pattern and fabrics takes a lot of time, the sewing itself could be done quickely with a serger. I was just sewing on, that I didn't pay attention to match the fake fly with the line of the buttons... But the resultaat is still nice!




baby/peuter pyjama  van krokodillestof naar patroon van b*inspired
achterkant van zelf gemaakte pyjama met kont zakken

pyjama met zakken met aan de binnenzijde een andere kleur stof
pyjama met kam snaps

Pattern/patroon: b*inspired by poppy, edition 3 winter 2014
Fabric/stof: Schroder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten