zaterdag 15 november 2014

Uitprobeersels in vilt: sleutelhanger en telefoonhoesje / trying outfelt

Ik heb vilt altijd al een mooi materiaal gevonden, maar had nog geen inspiratie of doel wat ik er mee kon maken. Totdat ik een nieuwe telefoon had aangeschaft! Omdat uit het verleden is gebleken dat ik niet altijd netjes met mijn telefoon om kan gaan, moest er dus een passend hoesje komen van vilt! Eigenlijk was het de bedoeling dat ik de hoes kon sluiten met een elastiek, het juiste elastiek had ik alleen niet huis. Dus de sluiting van deze testversie is gemaakt van nep leer met klittenband.

Mijn sleutels raken altijd zoek in mijn tas, dus ik heb direct ook twee bijpassende vilten sleutelhangers gemaakt.
hippe sleutelhanger handgemaakt van vilt
Vilten sleutelhangers


iphone telefoonhoesje vilt | iphone sleeve felt
Vilten Iphone hoesje - voorkant

iphone hoesje vilt - achterzijde met nesteloog
Vilten Iphone hoesje - achterkant
Stof/Fabric: De boerenbonthal - Vilt, Haagse Markt - nep leer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten