zondag 21 december 2014

Baby outfit #3

Ik kan er niet genoeg van krijgen: nog maar een outfit in elkaar genaaid. Een super snelle baby legging naar het gratis patroon van Emma & Mona, een sjaaltje, een mutsje en een bijpassend geflockte shirt met een panda gezicht.

Bijna ging het werken met flock folie totaal mis; ik had de strijkbout iets te lang op de stof laten staan.... Met als gevolg een prachtig gele afdruk van het strijkijzer op het shirtje. Maar een chloorbad en een wasbeurt heeft de gele vlek zo goed als laten verdwijnen.

I keep on sewing babyoutfits! This time the welknown baby leggings from the free pattern of Emma & Mona, a scarf, hat and a shirt with a panda face (made with flock foil).

Grey stars baby outfit with leggings, panda shirt, hat en scraf

Baby outfit in grijze sterren stof: legging, muts, kwijl sjaaltje en geflockte shirt met panda gezicht
Met witte sokjes is het grijze sterren baby outfit compleet!
Stof/fabric: 't Stoffig pakhuis
Patroon/pattern  leggings: Emma & Mona
Patroon  muts en kwijlsjaaltje/pattern hat and scarf: zelf getekend/self drafted
Shirt en sokjes: Hema

4 opmerkingen:

  1. Geweldige outfit weer! Ah van die strijkvlek was schrikken! Wat fijn dat die vlek nog verdween zou ik niet hebben durven hopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet, een nieuwe shirtje lag al klaar! Deze gebruik ik wel weer voor een ander projectje!

      Verwijderen
  2. Ow, wat een geweldige outfit! Leuk om je blog via de Naaikrans te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen